Värskenduskuuri läbinud Mööbliait muudab kodud maitsekaks

Sisenedes kahekordsesse mööblikaubamajja, tervitab külastajat meeldiv ja kodune lõhn, mis loob värske ning hubase atmosfääri.
Paljudes mööblipoodides on tunda tekstiili, plasti või isegi tööstuslikku lõhna, kuid siin see puudub. Mööbliait on viimastel aastatel teinud suuri muudatusi nii sisu kui ka vormi osas ning selle tulemusena on sisustuskaubamaja läbinud täieliku uuenduskuuri. Selle krooniks on uus esinduslik kaubamaja Tallinna piiril Peetris, mida võib pidada pealinna suurimaks mööblikaupluseks.
“Mööbliait peegeldab eestimaalaste ootusi ja maitset, mistõttu on meie sisustuskaubamaja läbinud põhjaliku uuenduskuuri,” räägib Mööbliaida tegevjuht Urmas Koorits. Ta tervitab sageli kliente ka ise müügisaalis, tutvustades neile tooteid ja erinevaid võimalusi.
“Kui varem oli meil poode üle Eesti ning valikus rohkem antiigihõngulisi esemeid, siis tänaseks oleme koondunud suurtesse keskustesse Tartus ja Tallinnas, et pakkuda trendikat sisustust igale maitsele.”


Eesti kodusisustuse trendid
Kooritsa sõnul on eestlaste sisustusmaitse mitmekülgne. Endiselt on populaarsed nii skandinaavialik minimalism, ameerikalik funktsionalism, mid-century stiil kui ka julge ekspressionism, mis toob kodudesse isikupäraseid statement-esemeid.
“Tore on näha, et paljud kliendid tulevad juba poodi kindla nägemusega oma kodu väljanägemisest. Näidatakse nii pilte internetist kui ka isegi TikTok-e. See teeb meie töö lihtsamaks – saame neile pakkuda sobivaid lahendusi, võttes arvesse vormi, värve, materjale ja üldist harmooniat teiste mööbliesemetega,” selgitab Koorits.
Kui mõni aeg tagasi eelistas enamik inimesi neutraalset värvigammat ja minimalistlikku disaini, siis tänaseks on eestlaste kodudes aina enam julgeid värvilahendusi, huvitavaid tekstuure ja silmapaistvat disaini.
Uus mööblikontseptsioon Peetris
Mööbliaida uusim esinduskauplus Tallinna lähedal Peetris erineb traditsioonilistest mööblipoodidest. Siin ei ole eraldi osakondi toolidele, laudadele, kappidele ja pehmele mööblile, vaid kogu kauplus on kujundatud inspireerivateks interjööridesse paigutatud väljapanekuteks.
“Meie jaoks on oluline, et klient saaks näha diivanit, telekalauda või vitriini terviklikus kontekstis, kuidas need sobituvad teiste esemetega. Kui on diivan diivani otsa, siis tegelikult ei leia inimene seda õiget üles,” selgitab Koorits, viibates müügisaalis ringi justnagu klientidega suheldes.
Lisaks on poes ka mugav kohvinurk, kus külastajad saavad tasuta kosutust nautida, ning lastenurk, kus pere väiksemad saavad mõnusalt aega veeta.

Hea maitse ja kvaliteetne valik
Koorits on veendunud, et eestimaalastel on hea maitse ning sisustamise juures on olulisim leida just see õige lahendus, mis kodu isikupäraseks ja hubaseks muudab. Ta tõdeb, et ebakindlad ajad ei ole inimesi sisustamisest eemale peletanud.
“Nagu laul ütleb – kodu on eriline tavaline paik. Inimestele on äärmiselt tähtis, et nad tunneksid end oma kodus hästi ja mugavalt. Seetõttu otsitaksegi pidevalt seda “oma” tunnet, et kodu tõeliselt isikupäraseks muuta.”
Mööbliait pakub lisaks kvaliteetsele sisustusele ka atraktiivseid sooduspakkumisi. Pidevalt on saadaval toodete lõpumüük, mille raames võib leida mööbliesemeid kuni 70% soodsamalt.